lördag 13 september 2008

TOKIG

Måste bara berätta om hur tokig min dotters pappa EGENTLIGEN är. Rena dårpippin! Nu i morse hade jag ett meddelande från Eurovoice på min jobbmobil (hur fan han nu fått DET numret). Inte sååååå svårt att räkna ut. Men jag somnade rätt tidigt igår, eftersom man var mer död än levande. Så meddelandet han spelar in är:

" Hej och tack. Detta var ju inte lätt. Hehe. Jag har försökt få tag på dig ett tag nu. Har nog inte haft rätt nummer. Förrän nu då. Så om du ringer mig på XXX-XXXXXX (sitt hemnummer), så kan du och jag kanske pratas vid. Hehe. Hej."

Vad fan är det med den mannen? Det konstiga är kanske inte meddelandet i sig (förutom att han bokstaverar sitt hemnummer o ä n d l i g t l å n g s a m t).
Utan det är sättet han säger det på, som om jag inte alls vet vem han är. Tyvärr. Ska man väl säga. KAN JAG INTE MISSTA MIG!

Sedan har han inte alls försökt att få tag på mig. OCH vaddå fel nummer? Jag har fortfarande kvar det andra mobilnumret oxå. Jag pratade med honom sist i telefon den 5 JANUARI! Men det är ju i och för sig ett tag sedan, om man ser det så! Kokokoko!

Inga kommentarer: