måndag 6 oktober 2008

MÅNDAG

Nu ligger det en lapp till mig på mitt tangentbord. Inget konstigt med det i och för sig. Brukar oftast inte ens se tangentbordet på måndag morgon. Så EN lapp är framsteg. Förutom det som stod på den då.

Där stod att dom har blivit stoppade i en poliskontroll igår kväll och att bilen saknade giltigt skattemärke. What? Jag vet mycket väl att jag la fram skattemärke till ALLA 6 bilarna när vi fick dom i MAJ. De som är ansvariga för varje bil, skulle sätta fast dom. Ibland får jag en känsla av att någon medvetet försöker sabba för mig. Behöver nog inte ens säga vem jag misstänker. Som oxå är ansvarig för just DEN bilen. Nähä.

Sedan fick jag ett mail från min chef. Jag har blivit utsedd till "superanvändare" (man ska lära upp andra gruppchefer) av det nya planeringssystemet för hemtjänsten i vår region. Jättekul. MEN. Uppföljningen är den 20/10 kl.10:00. I Solna. Vet inte riktigt hur jag ska lösa just DET, för då sitter jag på ett plan till Egypten. Dela sig kanske?

Sedan har R köpt sig en riktig värstingkamera, berättade han igår. En Nikon D90. Helt grym verkar den. Blir det inte fina bilder från denna semestern, så är det inte kamerans fel iallafall.

Inga kommentarer: