tisdag 23 februari 2010

MITT PARADIS


Sommaren känns väldigt avlägsen just nu. Här brukar vi bada. Fy fan, vad jag längtar!

Sitter på jobbet nu och försöker få något gjort. Men med ett nytt löneprogram som BARA INTE VILL FUNKA, är det inte lätt. Sedan är det inte helt enkelt när telefonen ringer stup i kvarten oxå. Men det är bara att bita ihop.

Fick avboka min tid på Sahlgrenska igår (skulle varit på andningslab och lungröntgen), vilket kändes lite hårt, men jag hade inget val. Tjörns kommun beslutade under söndagen att stänga alla grundskolor, fritidshem och dagis under måndagen för att kunna snöröja. Så då skulle man fixa barnvakt och allt. Fanns ju ingen chans i helvete, att man skulle kunna vara nere i gbg vid halv tio. Sköterskan på lungmottagningen var mycket förstående och lovade att fixa en ny tid. Snällt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh fasen fick du avbeställa tiden..ja vad gör man?! tur du hittade barnvakt så snabbt.
Längtar till varma bad och stor sol jag med. Tycker man kvävs av all snö nu;/

Ha det gott// Lotta

BLOGG DE CAMILLUS sa...

Jag fick brev idag, om ny tid den 16:e. Då kör vi andningslabb, lungröntgen och läkarbesök på EN dag, istället för uppdelat på 2 dagar som det var innan. Jag skulle ju egentligen varit nere på läkarbesöket idag.