måndag 3 augusti 2009

TILLBAKA TILL VARDAGEN!

Idag börjar man jobba igen. Känns la sådär. Man kommer hemskt ifrån det, när man är borta i 3 veckor. Men det har varit en bra semester. Över lag. Hur pissigt vädret har varit, tänker jag inte ens diskutera. Nu väntar vardagen igen och jag vill inte tänka på (riktigt ännu) hur fan det ser ut på jobbet. Det får vänta en stund till.

Elin börjar på konståkningsläger idag oxå, som håller på hela veckan, så jag får anpassa min arbetstider efter henne. Bra att man kan göra så. Jag lämnar henne vid 8 och hämtar henne vid 5-6 igen. Dom har fullt upp hela dagarna med isträning, koreografi och fys-träning. Hon har väntat på detta, sen hon fick det i present av farmor, i april. Men nu är det äntligen dags.

Sedan fyller den lille sötgrisen 2 år idag med. Helt otroligt att åren går så fort. Vi ska iallafall dit ikväll på lite tårta. När jag ska börja packa (ordentligt) vettefan. Just den biten känner jag mig lite smått stressad över. Tapetseringen vet jag inte heller hur jag ska göra med. Det finns liksom ingen tid till allt. Men jag kan inte ha sovrummet som det är nu ändå. För då kommer jag ha mardrömmar varje natt.

Inga kommentarer: