söndag 23 november 2008

NI SOM HANN..

läsa mitt förra inlägg som jag nu tagit bort. GLÖM DET! Fick enna tänka till där och jag behöver denna bloggen mer än någonsin. Det svåra med bloggandet, är väl att man inte kan skriva precis vad man vill, när man vill. För att man får ta hänsyn. Ibland känner jag för att skita i allt vad hänsyn heter, eftersom jag inte själv får den hänsyn som jag tycker att jag förtjänar. Nog om detta nu.

Nu ska jag skicka ett sms till Elins pappa och säga att jag kör ut henne själv till Skärhamn. Hon började nämligen skrika igår när jag berättade att han skulle hämta henne. Varför ska man då hålla på? Han behöver INTE hämta henne. Aldrig mer. Jag säger som mor min sa igår. "Nu får det vara slut med silkesvantarna. Han har ju fått sin chans och han tog den inte". Så rätt!

Inga kommentarer: